Neem een kijkje tussen onze publicaties en rapporten
Hoe kan een oude brouwerij worden herbestemd?
Brouwerij Verhaeghe werd opgericht in 1885 en specialiseert zich in Vlaams Rood Bruin bier. Naast de oude brouwerijgebouwen waarvan de oudste dateren van 1885, werd recent een nieuwe moderne brouwerij gebouwd.…
“What people say, is not what people do.”
Via de WES-hink-stap-sprong consumenten begrijpen. Opiniestuk door Sigrid Defurne Luisteren naar klanten of net niet? Op die vraag ging RetailDetail dieper in in haar column vorige week. Ze stellen vast…
Hoe kan een oude brouwerij worden herbestemd?
Brouwerij Verhaeghe werd opgericht in 1885 en specialiseert zich in Vlaams Rood Bruin bier. Naast de oude brouwerijgebouwen waarvan de oudste dateren van 1885, werd recent een nieuwe moderne brouwerij…
Opleiding resultaatgericht werken met mensen
Werk organiseren en teams leiden Waarom deze opleiding? In de snel veranderende wereld van vandaag is het benutten van potentieel en empowerment van mensen de sleutel geworden. Alles draait om…
SD Worx houdt de vinger aan de pols dankzij WES
Als je weet wat er leeft bij je klanten, in je (niche)markt of inzicht hebt in de trends en ontwikkelingen binnen jouw sector, dan ben je klaar voor de toekomst.…
WES en Voka West-Vlaanderen kaarten uitdagingen interregionale samenwerking aan
In samenwerking met Voka – Kamer van Koophandel West-Vlaanderen – voerde WES een onderzoek uit omtrent grensarbeid en grensoverschrijdende tewerkstelling binnen de West-Vlaamse bedrijven. De conclusies die uit het onderzoek…
28,4% van de Belgen wijzigt hun manier van reizen met het vliegtuig voor het klimaat
Via de WES-Consumeter ondervroegen we 1500 volwassen Belgen tussen 18 en 74 jaar naar de invloed die ze ondervinden van de klimaatwijzigingen en klimaatacties op hun manier van reizen met…
Is mijn prijsbeleid nog steeds up to date?
Om steeds mee te zijn met de noden van de klanten is onze klant, een tegelbedrijf actief in de regio Brugge, steeds op zoek naar het beste aanbod voor de…
Toerisme Vlaanderen en toegankelijkheid
In het kader van haar opdracht investeert Toerisme Vlaanderen samen met vele partners in de ontwikkeling van een aantrekkelijk en kwalitatief toeristisch product in Vlaanderen. Een product dat toegankelijk is…
The future of digitalisation in job matching: download de presentatie
Vrijdag 21 juni 2019 vond het evenement The future of digitalisation in job matching plaats waar het project SMART LMI voor het eerst aan het publiek werd voorgesteld. SMART LMI…
WES werkt aan de opmaak van het business plan voor ‘Bezoekerscentrum’ Het Steen
Het Steen dateert oorspronkelijk uit de 13de eeuw en is het oudste nog overblijvende gebouw van Antwerpen. Het Steen wordt vanaf de start van het toeristisch seizoen 2021 de nieuwe…
Win een Maturity Scan dankzij WES
Ter gelegenheid van ons 60-jarig bestaan biedt WES een gratis maturity scan aan aan drie bedrijven of organisaties. De maturity scan geeft een overzichtelijk beeld van de gezondheid van jouw…
Une intention d’achat accrue pour les voitures au cours du dernier trimestre
Selon le WES-Consomètre, 9,0% des Belges adultes déclarent avoir l’intention d’acheter une voiture dans les 12 prochains mois. Selon le même sondage mené en janvier 2019, ce pourcentage était de…
Aankoopplannen voor wagens zijn het afgelopen kwartaal gestegen
Volgens de WES-Consumeter zegt 9,0% van de volwassen Belgen van plan te zijn om in de komende 12 maanden een auto aan te kopen. In eenzelfde meting in januari 2019…
Waar is er een toilet?
“Mama, ik moet pipi doen!” Te pas en te onpas moeten ouders op zoek naar een plaats waar ze met kinderen terecht kunnen voor een plaspauze, waar ze op dat…