De Consumeter

Hoe zit het met de naambekendheid van jouw product?

Zit het imago van jouw bedrijf goed?

Waarom verkiezen klanten een bepaalde service?

Wil je te weten komen of een bepaald campagnebeeld zal aanslaan?

De Consumeter biedt je, als klant, de mogelijkheid om op een budgetvriendelijke manier vragen te stellen aan de Belgische bevolking rond toerisme & leisure, retail, vastgoed of sociaaleconomisch beleid.

De Consumeter wordt georganiseerd in januari, april, juli en oktober. Je kan aan onze Consumeter één of meerdere vragen toevoegen, ook het tonen van foto’s en video’s behoort tot de mogelijkheden. DataD helpt jou om de vragen goed te formuleren. De Consumeter kan ook geschikt zijn als barometer om evoluties op te volgen wanneer dezelfde vraag op regelmatige basis wordt gesteld.

Via de Consumeter bevragen we een online panel van 1.500 Belgen, representatief voor de Belgische bevolking 18-74 jaar, met een looptijd van 2 tot 3 weken.

Nadien ontvang je een exclusief rapport met een antwoord op jouw vragen.